Jdi na obsah Jdi na menu
Reklama
Založte webové stránky zdarma - eStránky.cz
 


               Satanské devatero

1.SATAN znamená ukájení choutek nikoli odříkání!

2.SATAN znamená živoucí existenci,nikoli vymyšlené spirituální báchorky!

3.SATAN znamená neposkvrněnou moudrost,nikoli pokrytecký sebeklam!

4.SATAN znamená laskavost k těm,kdo ji zasluhují,nikoli lásku,vyplýtvanou na nevděčníky!

5.SATAN znamená pomstu,nikoli nastavení druhé tváře!

6.SATAN znamená odpovědnost vůči odpovědným,nikoli péči o psychycké upíry! 

7.SATAN znamená člověka jako pouhé zvíře,někdy lepšího,mnohem častěji však horšího než ti,co kráčejí po čtyřech,člověka,jenž se díky božskému duchovnímu a intelektuálnímu vývoji stal nejzkaženějším zvířetem!

8.SATAN znamená všechny tzv.hříchy,jelikož vedou k fyzickému,mentálnímu nebo emočnímu uspokojení!

9.SATAN je nejlepším přítelem,jakého kdy církev měla,jelikož jo po celá ta léta pomáhal udržovat v chodu!

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

jj

(afa, 30. 12. 2013 13:02)

Trapný jste obě strany. Satanisté hrající si na drsný a namyšlený Křestani. Jste obě strany naprosto stejný jen se necháváte ovládat náboženstvím!!!!!!

Divný

(Zdenda, 23. 12. 2013 14:50)

Zajímalo by mě proč sem ty křestani chodí když vědí že tu nemají co pohledávat. To prostě nemůžou nechat ostatní věřit v to co chtějí nebo jsou tak natvrdlý a egocentričtí že nedokážou připustit jinou víru a jiný názor než je ten jejich ? :D

Devatero

(Erik , 19. 12. 2013 16:54)

Zajímavé ;))

Jenom Ježíš je záchrana.

(Víra, 6. 11. 2013 17:47)

Jeho jméno Jehošua znamená hebrejsky Bůh zachraňuje. To uznávají i nevěřící vědci. Navíc Albert Einstein byl hluboce věřící... Volejte na jméno Ježíš, budete spaseni. Víra v Ježíš Krista je nádherná, protože On je Boží Syn! Byl ukřižován a 3. dne vstal z mrtvých. Pán vám žehnej!

Re: Jenom Ježíš je záchrana.

(Váš bůh je mrtvý .., 7. 11. 2013 1:00)

Nechci a nebudu podporovat náboženství postavené na hněvu,aroganci,násilí a intoleranci. Jestli bůh existuje .. vysvětlete proč nezastaví války?Proč kněží znásilňují děti?Proč lidi v Africe trpí?Proč křesťané akorát vymývají mozky biblí a tím že oni mají jediný pravdu?Jestli byl Adam a Eva bílý odkud pochází černý?To jsme jejich děti?A kdo se pak dál množil?Proč ve středověku upalovali nevinné lidi?Proč nedokáží respektovat homosexuály?Nejsou to snad lidé a nemají právo se brát?Proč jsou proti potratům je to naše věc co jim do toho je?Máte důkaz že bůh existuje?Proč církev nerozdá svoje bohatství chudým?Vážně se na lod vejde pár od každého zvířete?Bible a stejně celé to vaše náboženství je jedna velká lež .. bůh neexistuje .. a jestli ano .. rozhodně mu nehodlám sloužit nebo jakkoliv k němu patřit.Stvořil lidi kteří ničí zemi kterou sám vyrobil.Křesťanství by mělo být zakázané a zničené .. jsou to jenom stupidní lidé přesvědčeni o svojí slepé pravdě .. víte kolik je v psychiatrii co tvrdí že jsou Ježíš?Seru na boha a zřekl jsem se ho..vlastně ne .. já ho doslova nenávidím .. ne to je nesmysl .. jak mohu nenávidět něco co neexistuje ;) ..Bojíte se pouze smrti a pekla .. věříte v boha pouze ze strachu .. bojíte se smrti a jeho hněvu. Jednou jsem se podíval na video z kostela a tlustý kněz ( obžerství je hřích) říkal – „Nemějte rádi Harryho Pottera je to čaroděj a nepřítel boha“ .. vaše náboženství je lež.. Jenom vám vymývají mozky pro peníze. Omezují vaše tělo a mysl. Plivu na vás i vaše náboženství. Neprosil jsem se u žádného boha o svůj život. A už rozhodně jsem se neprosil o to aby Ježíš umíral za „moje“ hříchy na kříži .. je mi jedno jestli jdu do pekel .. žil jsem a stále žiji ideální život a žiju ho tak jak chci nic a nikdo mi neporoučí jak mám žít .. rozhodně nepotřebuji imaginární přátelé..Když už mi teda ten bůh dal volnou mysl … využil jsem jí .. nepotřebuji vaše fanatické řeči .. nenávidím a jsem vysoce proti vašemu náboženství .. člověk v první řadě musí věřit v sám sebe a ne lžím které jsou jasně pro člověka s rozumem .. nemyslné ;)

Re: Re: Jenom Ježíš je záchrana.

(víra, 7. 11. 2013 13:55)

Neumíš nic jiného než trapně papouškovat své lži a hloupé žvásty? Sám jsi totální otrok svého hříchu a Satana! Ježíš je Pán, Satan je lhář a nevíra je hloupost. Jen hlupák říká:Bůh není! Volej na jméno Ježíš a budeš zachráněn! Funguje to-zažil jsem to sám, viděl jsem Ježíše Krista a žije v mém srdci. Je to Bůh (Boží Syn)! Pán ti žehnej!

Re: Re: Re: Jenom Ježíš je záchrana.

(Váš bůh je mrtvý .., 7. 11. 2013 15:46)

"Neumíš nic jiného než trapně papouškovat své lži a hloupé žvásty?" - Neumíš nic jiného než poučovat o svojí hloupé víře a nechat ostatní lidi být ? Nebo jsi tak zakomplexovaný že nedokážeš přijmout cizí názor ?

"Sám jsi totální otrok svého hříchu a Satana!" - Jasný .. radši si nech vymazat mozek vaším stupidním náboženstvím .. dej jim všechny peníze a promarni svůj život ve jménu lži ..

" Ježíš je Pán, Satan je lhář a nevíra je hloupost." - Hloupost ? Když existuje bůh proč ne jednorožci ? Proč ne trolové ? Proč ne Yetti ? Když je bůh proč teda děti chudinky v Africe trpí .. ano je to pán .. ale debilní .. nepřinesl světu nic než utrpení

"Jen hlupák říká:Bůh není! Volej na jméno Ježíš a budeš zachráněn! Funguje to-zažil jsem to sám, viděl jsem Ježíše Krista a žije v mém srdci. Je to Bůh (Boží Syn)! Pán ti žehnej!" - Tomu se říká retardace nebo halucinace .. v bibli se taky píše"Budeš nenáviděn za to že jsi mím následovníkem" vybral sis to sám .. já se vyjádřil jasně proč vaše hloupé náboženství nehodlám uznávat .. na žádnou z mích otázek si nedokázal odpovědět .. vy křestani jste stejný .. nevidíte pravdu ze stejného důvodu jako zloděj nepotká policistu .. nechce .. žijete ve lži .. a jestli máte pravdu .. vyjádřil jsem se i tak že jsem řekl že jsem spokojený se svým životem nejsem ovce co se nechá nikým ovládat mám svobodnou mysl .. a řídím se důkazy a fakty .. (věda ) .. navíc já na rozdíl od vás dokáži převzít zodpovědnost za moje činy a nesvádím vše na boží plán .. to je jasný když věřícím rodičům onemocní dítě že ho bůh vyléčí .. no a když zemře ? Byl to přece boží plán .. ;) Ani si neuvědomuješ jak lehkomyslný jsi !!

Re: Re: Re: Re: Jenom Ježíš je záchrana.

(víra, 7. 11. 2013 17:17)

ničemu nerozumíš a jediný kdo je tady debilní jsi ty. Nevíra je hloupost a ty jsi neuvěřitelný pitomec když tu jen papouškuješ ty hovadiny. Pukni vzteky Satane-ale víra je pravdivá a ty se o tom brzy přesvědčíš. Však poznáš že spravedlnost Boží platí i na tebe, rouhači a drzoune! Jsem chytřejší než ty protože ti nenadávám, ale ty jsi takový primitiv žze se v každém komentáři snižuješ k nadávkám! A jednorožci jsou pitomost které nevěří ani malé děti! Zamysli se nad sebou a musíš uznat, že nejsi šťastný ale prázdný a nenaplněný. Když to neuznáš, lžeš jen sám sobě! Co mi uděláš? Nebojím se tě!

Re: Re: Re: Re: Jenom Ježíš je záchrana.

(víra, 7. 11. 2013 17:26)

většina vědců naopak potvrzuje, že ovoluce je lež a Boží Slovo v Bibli je pravdivé. To jsou ta fakt-přečti si Darwinova černá skříňka např. Tvdíš snad že Einstein byl lehkomyslný pitomec když byl věřící? a co Pascal, Newton, Koperník, Kirkegaard a další. A víra není náboženství. Kristovci (následujeme ne křest ale Krista-řec. Christianoi znamená Kristovci). Náboženství si vymysleli lidé, ale víra je dar od Boha. Co ti dala ta tvá nevíra?Jen si lžeš-bez víry není život ideální, ale mrtvý a prázdný. A co taky chceš v tomto zkaženém a odporném světě? Co ti dal? NIC!!! Jsi OTROK velké lži! Co ztratíš když nahlas zavoláš Ježíš? Co mi uděláš když ti o víře řeknu osobně? NIC-Bůh mě ochraňuje! Jak vysvětlíš že jsem byl uzdraven z mnoha nemocí včetně duševních bez pomoci lékařů a jiných lidí? Ale hlupé zatvrcelce co se chtějí jen hádat nic nepřesvědčí ani kdyby ten zázrak viděli. Ta tvá "pavěda" tě nespasí, stejn umřeš a co potom? Rozpyneš se v nicotu? HA HA to jsou kecy od Satana. Sám jsi Satan! Odpouštím ti.

Re: Re: Re: Re: Jenom Ježíš je záchrana.

(víra, 7. 11. 2013 17:36)

mě mají všichni okolo rádi-tebe asi nikdo... proč by mě měl někdo nenávidět-když jsem nikomu nic neudělal? A trapné nenávisti závistivého Satana a hloupých lidí se nai krapet nebojím. A ty jsi tu Bibli ani nečetl tak nepoučuj. Sám jsi hříšník a budeš mě poučovat? Když to neuznáš, lžeš sám sobě. Ale ty máš jistě dokonalý super život a jsi mistr světa a máš vše na háku? Ale že jsi smutný a zakomplexovaný ubožák co jen krafe ne netu místo aby se nad sebou a smyslem svého nudného, prázdného života plného marnosti zamyslel. Co jsi udělal tak super skvělého že si tady vyskakuješ? Pláčeš na špatném hrobě. Já se mám s Pánem Ježíšem dobře a ty mi to nevezmeš ani mě nerozhodíš, SATANE drzý!! Volej na jméno Ježíš, nic za ten pokus nedáš, jen asi 5 vteřin. A Ježíše (Boha) jsem viděl a mohu to dokázat velice snadno.

Re: Re: Re: Re: Re: Jenom Ježíš je záchrana.

(Váš bůh je mrtvý .., 7. 11. 2013 17:52)

"mě mají všichni okolo rádi-tebe asi nikdo... proč by mě měl někdo nenávidět-když jsem nikomu nic neudělal?" - Diskriminuješ mě tudíž tě nenávidim .. me maji mam rodinu ;) ale ty mas imaginarni pratele :)

" A trapné nenávisti závistivého Satana a hloupých lidí se nai krapet nebojím. A ty jsi tu Bibli ani nečetl tak nepoučuj. Sám jsi hříšník a budeš mě poučovat?" - Myslis si ze dkyz veris v pohadky js i neco lepsi nez ja ? Ja bibli cetl .. a ty me neznas .. uz zase si vyskakujes .. rpoc neznasilnujes radsi deti .. pitomej krestane ..

" Když to neuznáš, lžeš sám sobě. Ale ty máš jistě dokonalý super život a jsi mistr světa a máš vše na háku?" - To tvrdis ty .. na haku mam tveho blbeho a neralneho boha ;)

" Ale že jsi smutný a zakomplexovaný ubožák co jen krafe ne netu místo aby se nad sebou a smyslem svého nudného, prázdného života plného marnosti zamyslel. Co jsi udělal tak super skvělého že si tady vyskakuješ?" - Mesicne posilam 1000 na deti v Africe .. mam na castecny uvazek pomaham postizenym a nemohoucim lidem v ustavu pro chore

" Pláčeš na špatném hrobě. Já se mám s Pánem Ježíšem dobře a ty mi to nevezmeš ani mě nerozhodíš, SATANE drzý!! " - Neotvirej si na me hubu ty dementni kretene .. nejsi nic vic nes spina a prach .. veris ve sracky kteryho nikoho nezajimaji a tvoje povrchnost a ego je az k neuvereni ..

"Volej na jméno Ježíš, nic za ten pokus nedáš, jen asi 5 vteřin. A Ježíše (Boha) jsem viděl a mohu to dokázat velice snadno." - No tak prosim .. je uvnitr tebe ? Udelal se tam ne ? ;)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom Ježíš je záchrana.

(víra, 20. 11. 2013 18:27)

jediný dement jsi ty a navíc pazdrát! Jsi ubohá a trapná a zakomplexovaná troska kterou nemá nikdo rád a každý se ti směje. Žádno rodinu nemáš-kdo by taky se byl s takovým tupcem jako jsi ty-stejně brzo umřeš na tu svou hořkost! O otevírat si budu na tebe co budu chtít! Já ti nenádával-o tvé úrovni Satane svědčí tvé vyjadřování. To přispívání na děti tě nespasí do Pekla, a navíc kde máš důkaz že se to k těm dětem dostane a nerozkradou to zloději typu Kalouse a Ztopořánka, Tluchoře, Řápkové, Nečase, KOženého, Krejčíře a spol? A voliči ODSS a STOP010 jako jsi asi ty? Radši sy ty peníze nech a dej je té tvé "údajné" rodině! Tebe bych potkat někde-a viz že se tě nebojím. Nemůžeš mi nic udělat stejně

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jenom Ježíš je záchrana.

(Váš bůh je mrtvý .., 20. 11. 2013 19:40)

"jediný dement jsi ty a navíc pazdrát! Jsi ubohá a trapná a zakomplexovaná troska kterou nemá nikdo rád a každý se ti směje." - Vůbec mě neznáš a nemáš nejmenší právo mě posuzovat .. nesud nebo budeš souzen ;)

" Žádno rodinu nemáš-kdo by taky se byl s takovým tupcem jako jsi ty-stejně brzo umřeš na tu svou hořkost! " - Každý jednou umře a já rodinu mám a ta zamnou stijí .. koho máš ty .. imaginárního boha .. jak vtipné

"O otevírat si budu na tebe co budu chtít! " - Tak kdo je tady pak tvrdohlavý a zakomplexovaný .. neříkal jsi že sem už nebudeš chodit ?

"Já ti nenádával-o tvé úrovni Satane svědčí tvé vyjadřování. " - vyjadřuji se naprosto normálně jako první si mě napadl za to že si nedokízal unest to že ne každý se nechá ovlivnit tvým hloupým náboženstvím

"To přispívání na děti tě nespasí do Pekla, a navíc kde máš důkaz že se to k těm dětem dostane a nerozkradou to zloději typu Kalouse a Ztopořánka, Tluchoře, Řápkové, Nečase, KOženého, Krejčíře a spol?" - To už mě je jedno .. a já nepotřebuji spasit před peklem protože neexistuje a neprosil sjem si u žádného boha o to jít do nebe myslíš že mi vadí že půjdu do pekla ? I kdyby je to můj problém a stejně tam teda si skončí víc jak 70% populace ;)

" A voliči ODSS a STOP010 jako jsi asi ty?" - Ani jedno jsem nevolil .. předsudky jsou svině .. a ty jsi předsudků plný

" Radši sy ty peníze nech a dej je té tvé "údajné" rodině! " - Nevím jak ty ale dárky na vánoce nakupuji vždy už rok předem a založený jsem dost proto něco dávám bokem a alespon přispívám na ty děti a nevrážím peníze do kostelů a knězů který vymývají mozky a znásilnují děti ..

"Tebe bych potkat někde-a viz že se tě nebojím." - ty ani nevíš jak vypadám .. a ty mě soudit ? Ten kdo věří v něco a ani nemá důkaz ? Ty radši ven ani nechod .. zamkni se doma a oddej se svému náboženství .. neměl bych proti tomu nic kdyby jste ho furt všem necpali a respektovali ostatní a jejich názory .. to co tady plácáš jsou furt jen tvoje suběktivní a dogmatické názory .. ale mám novinku .. nikoho to tady na téhle stránce nezajímá .. přišel jsem sem protože jsem věděl že křestani jsou prostě netoleratní a polezou na stánku o Satanovi aby si hráli na hrdiny a zachranovali "duše" .. běž dělat něco užitečného a slušně te prosím už mi nepiš .. nemá cenu se stebou hádat .. ne protože by jsi byl hloupý ale stojíš si za svým a já taky a těžko tě přemluvím ale ty mě taky sotva

" Nemůžeš mi nic udělat stejně" - Proč bych ti něco dělal já násilník nejsem jsem normální člověk .. naprosto normální člověk .. měl by ses naučit respektovat ostatní ..

Pár omylů uvedených na pravou míru...

(Víra, 22. 11. 2013 18:45)

toto není normální stránka a slušný člověk (pohan nebo věřící) sem nepáchne. Takže já ani ty nejsme slušní lidé (logický argument-premisa-premisa-závěr-modus ponens sap -viz formální logika). Za druhé-mezi vírou a nábožkem je ais takový rozdíl (vzdálenost) jako mezi Nebem a Zemí (nebo mezi Sluncem a středem Galaxie-asi 100.000 světlených let to je x10na devátou-studoval jsem amatérsky astrofyziku, kvantovou fyziku a mechaniku a trochu jsem fušoval i do jaderné fyzicky a kosmologie a kosmogonie). Skuteční věřící nejsou náboženští a ujišťuji tě že na žádné faráře ani kostely ani pedofily nepřispívám (nejsem katolík ani žádný registrovaný "křesťan". Nejsem netolerantní, jsme skupina mladých studentů (jeden je lékař a druhý právník např.-dělají teď státnice) a čteme z Bible, nikoho nenutíme a jen zveme mladé lidi. Kdo nechce, nenutíme ani nediskutujeme a nehádáme se. Proto mám taky novinku-omlouvám se za nadávky. Nejsem žádný fanatik ani politik...
A nikoho jsem nikdy nezabil a jsem taky normální a slušný člověk jako ty. Tvůj názor ti neberu a respektuji i když ho odmítám. A když nevěříš ani v Satana, tak je ztráta času sem pro tebe chodit. Mě tyto hloupé diskuse už také nezajímají. Tak hodně "štěstí" a zkus se jen zamyslet nad Biblí a vírou-nejsou všichni kristovci takoví jak píšeš. Stydím se za katolickou církev, která napáchala hodně zla, ale ta s Pánem Ježíšem ani Bohem nemá nic společného. Ale se Satanem hodně (inkvizice). V posledních letem jsem to byl já, kdo nejvíce"nadával" na oficiální "církve" a sekty a fanatiky a jsem proti restitucím (nejvíce proti "církevním"). Navrhuji mír a pokoj mezi námi. Ahoj a Bůh ti žehnej (i když nevěříš). Mě víra změnila život... Ahoj. Jirka (mé jméno). Jdu se učit a dělat něco pořádného a užitečného-mám toho hodně. Ahoj a pokoj tobě

Re: Pár omylů uvedených na pravou míru...

(Váš bůh je mrtvý .., 22. 11. 2013 21:23)

"toto není normální stránka a slušný člověk (pohan nebo věřící) sem nepáchne." - A ty nejsi snad věřící ? Nevím co je špatné na to věřit Satanismu .. je to osobní volba a na tu má každý právo

"Takže já ani ty nejsme slušní lidé (logický argument-premisa-premisa-závěr-modus ponens sap -viz formální logika)." - To je tvůj subjektivní pohled na věc .. a je to hodně individuální

" Za druhé-mezi vírou a nábožkem je ais takový rozdíl (vzdálenost) jako mezi Nebem a Zemí (nebo mezi Sluncem a středem Galaxie-asi 100.000 světlených let to je x10na devátou-studoval jsem amatérsky astrofyziku, kvantovou fyziku a mechaniku a trochu jsem fušoval i do jaderné fyzicky a kosmologie a kosmogonie). " - To ano ale já jsem jak proti Církvi tak víře .. i bibli .. a to že si to studoval je sice krásné ale .. nechci být hnusný ale nevím co to sem patří ..

" Skuteční věřící nejsou náboženští a ujišťuji tě že na žádné faráře ani kostely ani pedofily nepřispívám (nejsem katolík ani žádný registrovaný "křesťan". Nejsem netolerantní, jsme skupina mladých studentů (jeden je lékař a druhý právník např.-dělají teď státnice) a čteme z Bible, nikoho nenutíme a jen zveme mladé lidi. " - Mladé ? Proč né i jiné věkové kategorie ? Víru hledají především starší pač vědějí že konec je blízko .. mladá se nechají jednoduše zmanipulovat ..

"Kdo nechce, nenutíme ani nediskutujeme a nehádáme se. Proto mám taky novinku-omlouvám se za nadávky. Nejsem žádný fanatik ani politik...
A nikoho jsem nikdy nezabil a jsem taky normální a slušný člověk jako ty. Tvůj názor ti neberu a respektuji i když ho odmítám. A když nevěříš ani v Satana, tak je ztráta času sem pro tebe chodit. Mě tyto hloupé diskuse už také nezajímají. " - Souhlasím a beru to navědomíí

"Tak hodně "štěstí" a zkus se jen zamyslet nad Biblí a vírou-nejsou všichni kristovci takoví jak píšeš. " - Je mi líto vedu stránku proti Krestanství a mám už přes tisíce důkazů .. teorií .. a dalších jiných materiálů .. zatí m jsem dosáhl asi jenom 2500 fanoušků a nehodlám přestat .. bibli jsem četl 3 krát .. a myslím že je to jenom hodně dobrá psychologie

"Stydím se za katolickou církev, která napáchala hodně zla, ale ta s Pánem Ježíšem ani Bohem nemá nic společného. " - Bohužel ale dělají vizitku vám všem

"Ale se Satanem hodně (inkvizice). V posledních letem jsem to byl já, kdo nejvíce"nadával" na oficiální "církve" a sekty a fanatiky a jsem proti restitucím (nejvíce proti "církevním"). Navrhuji mír a pokoj mezi námi. " - Proti tvojí osobě jsem taky nikdy nic neřekl soudil jsem jí pouze na základě vyznání a mír mezi námi je zvláštní nikdy si nebyl můj nepřítel

" Ahoj a Bůh ti žehnej (i když nevěříš). Mě víra změnila život... Ahoj. Jirka (mé jméno). Jdu se učit a dělat něco pořádného a užitečného-mám toho hodně. Ahoj a pokoj tobě" - Nazdar

Re: Re: Re: Jenom Ježíš je záchrana.

(víra, 7. 11. 2013 17:27)

Víra je pravdivá a moudrá, ale ty jsi hlupý a drzý a hulvát-typicky malý a zakomplexovaný človíček. Asi ti faráři nebo jehovisti odvedli holku, co? Já k nim ale nepatřím!

Re: Re: Jenom Ježíš je záchrana.

(víra, 7. 11. 2013 17:18)

opakováním stupidit jejich pravdivost nedokážeš a opakovaný vtip není vtipem! Páín s tebou!!

Re: Re: Re: Jenom Ježíš je záchrana.

(Váš bůh je mrtvý .., 7. 11. 2013 17:44)

"ničemu nerozumíš a jediný kdo je tady debilní jsi ty. Nevíra je hloupost a ty jsi neuvěřitelný pitomec když tu jen papouškuješ ty hovadiny." - Tvoje neslušné vyjadřování už hovoří za vše ..

"Pukni vzteky Satane-ale víra je pravdivá a ty se o tom brzy přesvědčíš. Však poznáš že spravedlnost Boží platí i na tebe, rouhači a drzoune!" - Nejsem Satanista .. jsem atheista .. přišel jsem na tuhle stránku protože jsem vědel že křestani neumí přijmou cizí názor .. to že tu jsi o tom svědčí ..

"Jsem chytřejší než ty protože ti nenadávám, ale ty jsi takový primitiv žze se v každém komentáři snižuješ k nadávkám! A jednorožci jsou pitomost které nevěří ani malé děti!" - Nezasloužíte si nic jiného než být opovrhováni .. Bůh je pitomost .. které nevěří normální lidi .. tvůj názor je čistě dogmatický a subjektivní ;)

" Zamysli se nad sebou a musíš uznat, že nejsi šťastný ale prázdný a nenaplněný. Když to neuznáš, lžeš jen sám sobě! Co mi uděláš? Nebojím se tě!" - Myslíš že já tebe ano ? Já mám už 5 let přítelkyni a užasné zamštnání a dům .. mám vše co si přeji .. a stačí mi to ..

"většina vědců naopak potvrzuje, že ovoluce je lež a Boží Slovo v Bibli je pravdivé. " - Kteří vědci ?

"To jsou ta fakt-přečti si Darwinova černá skříňka např. Tvdíš snad že Einstein byl lehkomyslný pitomec když byl věřící? a co Pascal, Newton, Koperník, Kirkegaard a další." - I Hitler byl věříci a Einstein měl jen teorie na ničem nepostavené .. hlavně to byl uchyl co chodil se svojí sestřenicí ;)

"A víra není náboženství. Kristovci (následujeme ne křest ale Krista-řec. Christianoi znamená Kristovci). Náboženství si vymysleli lidé, ale víra je dar od Boha. Co ti dala ta tvá nevíra?" - Volnou mysl která nepodléhá omezování a pravidlům ..

"Jen si lžeš-bez víry není život ideální, ale mrtvý a prázdný. A co taky chceš v tomto zkaženém a odporném světě? Co ti dal? NIC!!! Jsi OTROK velké lži! Co ztratíš když nahlas zavoláš Ježíš? Co mi uděláš když ti o víře řeknu osobně? NIC-Bůh mě ochraňuje! Jak vysvětlíš že jsem byl uzdraven z mnoha nemocí včetně duševních bez pomoci lékařů a jiných lidí? Ale hlupé zatvrcelce co se chtějí jen hádat nic nepřesvědčí ani kdyby ten zázrak viděli. " - Ukaž a uvěřím .. dej mi dukaz a uvidíme

"Ta tvá "pavěda" tě nespasí, stejn umřeš a co potom? Rozpyneš se v nicotu? HA HA to jsou kecy od Satana. Sám jsi Satan! Odpouštím ti." - Nepotrebuji tvoje odpusteni .. protoze od cloveka co si nechava dobrovolne mazat mozek nechci slyset nic .. uprimne ? Az umres je konec .. smir se stim .. a hlavne nebrec ;)

"Víra je pravdivá a moudrá, ale ty jsi hlupý a drzý a hulvát-typicky malý a zakomplexovaný človíček. Asi ti faráři nebo jehovisti odvedli holku, co? Já k nim ale nepatřím!" - Zakomplexovaný lide naopak vyhledavaji viru ;) moudrost je postavena hlavne na etice a znalostech nikoliv na vire ;) jak muzes vedet ze jsem hloupy ? A drzy ? PROSIMTE TY SNAD ANI NEZNAS VYZNAM TEHLECH SLOV !!

"opakováním stupidit jejich pravdivost nedokážeš a opakovaný vtip není vtipem! Páín s tebou!!" - To není vtip to je smutný fakt .. v bibli se také píše "Nerozhazuj perli sviním" proč se semnou teda zdržuješ když jsem tak omezený a ty jsi dokonalá vyvolená rasa .. jste jako nacisti .. v minulosti jste zabíjeli ale ted se tváříte jak jste mírumilovný .. neboj Bibli jsem dočetl .. a chvilku chodil i do kostela .. a ted patrim k velkym odpurcum kdyz jsem zjistil co za nabozenstvi jste ..



Cože??

(Angelika, 11. 11. 2013 20:47)

Proč?? Ty se ptáš proč?? Kvůli hříchu přece!! Kvůli našemu odpornému hříchu, za který šel Ježíš na kříž!! On nás TAK MOC miluje, že tohle udělal!!! Chtěla bych vidět vás na Jeho místě!! A co pro vás jako dělá satan?? Víte vůbec, proč tak nenávidí Boha?? Víte, že ví o tom, že byla chyba, když byl pyšný tehdy, když ještě chválil Boha před Jeho trůnem. Sám ten váš satan ví, jak dopadne! Že skončí v ohnivém jezeře i s ostatními démony!! A je to jeho chyba - on to svádí na Boha, ale JE TO JEHO CHYBA!!! On teď mohl stát před Bohem!! Radovat se a oslavovat Jeho jméno, ale né, on musel být pyšný a ještě k tomu svést třetinu andělů!!

Re: Cože??

(Váš bůh je mrtvý .., 12. 11. 2013 15:17)

"Proč?? Ty se ptáš proč?? Kvůli hříchu přece!! Kvůli našemu odpornému hříchu, za který šel Ježíš na kříž!! " - Kvuli me na ten kriz rozhodne nesel ..
"On nás TAK MOC miluje, že tohle udělal!!! " - Ja se ho o nic neprosil

"Chtěla bych vidět vás na Jeho místě!!" - Ja nejsem debil abych mluvil o duchach ..

" A co pro vás jako dělá satan??" - Ja Satanista nejsem .. neni buh ani Satan

" Víte vůbec, proč tak nenávidí Boha?? Víte, že ví o tom, že byla chyba, když byl pyšný tehdy, když ještě chválil Boha před Jeho trůnem. Sám ten váš satan ví, jak dopadne! Že skončí v ohnivém jezeře i s ostatními démony!!" - Nekoukej tak moc na ty carodejnicky filmy .. stoupa ti to do hlavy ;)

" A je to jeho chyba - on to svádí na Boha, ale JE TO JEHO CHYBA!!! " - Buh vsechno stvoril a vse zavedl .. Satan prece nema zadnou moc .. takze je to chyba boha .. oh on vlastne neexistuje tak promin :(

"On teď mohl stát před Bohem!! Radovat se a oslavovat Jeho jméno, ale né, on musel být pyšný a ještě k tomu svést třetinu andělů!!" - Potrebujes vazne pomoc .. tohle není normální ;)

"Bůh stvořil muže a ženu, aby spolu byli, nikoli muže a muže nebo ženu a ženu." - Jenom protoze ty veris v tuhle stracku o ktere ani nemas dukazi neznamena ze lidi co se smrtelne miluji a chteji spolu byt nemaji na to pravo .. predtav si ze nikoho milujes a jen protoze nejaky egocentricky krestan si mysli ze ma pravdu tak nemas pravo na stesti .. nasrat na tvyho podelanyho boha ;)

"A potrat je vlastně zabití člověka!!! - to dítě už žije a oni ho zabijou!!!" - to dite se jeste nenarodilo takze ho zabit ani nemuzes a navic je to moje volba a je to legalni ;)


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20

následující »